Remote Support

Wil je een medewerker van AplusK op afstand laten 'meekijken'. Maak gebruik van onze remote support dienst.

Het werkt als volgt...

  • Start het programma met onderstaande link
  • Nadat je op de link hebtt geklikt worden er een aantal vragen gesteld:
  1. Na de vraag 'Wilt u dit bestand uitvoeren of opslaan?' klik je op Uitvoeren (In de Engelse Windows-versie is dat 'Do you want to run or save this file?' en klikt u op Run)
  2. Na de vraag 'Wilt u deze software uitvoeren' klik je weer op Uitvoeren (In de Engelse Windows-versie is dat 'Do you want to run this software?' en klikt u weer op Run)
  • Geef het getoonde ID-nummer en het wachtwoord aan de AplusK medewerkerk door
  • Er wordt dan verbinding gelegd tussen jouw computer en de computer van de AplusK medewerker, zodat hij kan volgen wat er gebeurt op je beeldscherm.
  • Je kunt de remote support alleen gebruiken terwijl je een AplusK medewerker aan de telefoon hebt
  • Zodra je de remote support afsluit, wordt ook direct de verbinding met ons verbroken. Er wordt niets op je PC geïnstalleerd, dus er blijft ook niets op je PC achter

Start hier de Remote Support